Zelta OCTA
Pēc negadījuma nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā rakstiski jāpiesaka apdrošināšanas gadījumus internetā vai Seesam klientu apkalpošanas centros.
Kā saņemt atlīdzību?
- Zvaniet policijai vai aizpildiet saskaņoto protokolu.
- Nobildējiet bojātās vietas.
- Aizpildiet iesniegumu Seesam mājaslapā.
- Saņemiet naudu kontā.
Atlīdzības pieteikšanas veidi
Apdrošināšanas atlīdzību varat pieteikt sev ērtākajā no piedāvātajiem veidiem:
1. Seesam portālā.
Jūsu ieguvumi:
- Ātrāka atlīdzību izskatīšana.
Portālā reģistrētās atlīdzības apstrādājam 1-2 darba dienu laikā. - Ietaupīsiet laiku.
Jāpilda tikai informācija par negadījumu. Mums zināmā informācija tiks aizpildīta automātiski no sistēmā pieejamajiem datiem. - Visi Jūsu iesniegtie dokumenti apkopoti vienotā platformā.
- Ērti izsekot atlīdzību lietām, to statusiem, lēmumiem.
2. Kādā no Seesam klientu apkalpošanas centriem.
3.Aizpildot pieteikuma formu.
Kā rīkoties negadījuma vietā?
Nekavējoties jādara viss iespējamais, kas ir nepieciešams, lai novērstu zaudējumus vai samazinātu zaudējuma apmēru.
Negadījums nekavējoties jāreģistrē atbilstošajās instancēs, piemēram, policijā.
Biežāk sastopamo apdrošināšanas gadījumu piemēri:
Konsultācijas pa tālruni 67 06 10 00.
Zelta OCTA zaudējumu kompensāciju tabula