
No 2020. gada 25. maija atsākam pieņemt klientus klātienē
[25.05]Seesam klientu apkalpošanas centru darba laiks no 25.05.2020 līdz valstī izsludinātās ārkārtas situācijas beigām:
Rīgā, Muitas ielā 1
Pirmdiena – Trešdiena 9:00 – 13:00
Ceturtdiena – Piektdiena Apkalpošana attālināti
Sestdiena, Svētdiena Slēgts
Klientu apkalpošanas centros Daugavpilī, Valmierā, Ventspilī un Seesam pārstāvniecībā Talsos:
Pirmdiena – Piektdiena 9:00 – 13:00
Sestdiena, Svētdiena Slēgts
Ārpus Klientu apkalpošanas centra darba laika klientu apkalpošanu nodrošināsim attālināti.
Aicinām izmantot iespēju sazināties ar apdrošināšanas speciālistiem:
24/7 klientu apkalpošanas tālrunis 67 061 000 vai e-pasts info@seesam.lv
Polišu iegāde: veikals.seesam.lv vai tālrunis 67 061 000,
Atlīdzību iesniegšana: online.seesam.lv,
Veselības apdrošināšana: online.seesam.lv vai mobilā aplikācija.
Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai www.seesam.lv.
Paldies par sapratni!